فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
head>

ابزار وبلاگ

کــــــنســــــــــــــــــــــــــــرت امىـــــــــر

امیر افجار

عاشقان امیر افجار

کریسمس امســـــــــــــــــال

با

بهترین ستاره

امیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر افجار  منتظرتونیــــــــــــــــــــم `

 

 



نظرات شما عزیزان:

golabatooooon
ساعت18:43---16 آذر 1391
واااااااااااااااااااااااااااای !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


مرسی واقعا ازت ممنونم عزیزمممممممم.


پاسخ:خوااااااهش میکنم گلم من وظیفمه عزیزم

تا منو داری غم نداری


ساعت21:30---15 آذر 1391

man ke kolli harf vasash daram amma khob nemishe hamasho begam............azizam esme aslie man hamin golabetoone pas age rafti lotfan behesh begoo golabetoon goft kheili duset dare va bozorgtarin arezooooooooooosh ine ke 1rooz betoone az nazdik toro bebine.darzemn begoo asheghe ahangato albom haee ke birun dadi ve hamishe montazere karaye jadidete va asheghe ahange noono panirp sabzi ke ba mahan khundie.kheili kheili ham duset dare..................asan divoooooooooooooooooooonate mer3000000000000 rasti inam begoo lotfan: faghat kheili dooooooooooooooooooost dare hadde aghal esmesho bedoooooooooooooni be onvane tarafdar

پاسخ:وای عزیزم چقدر حرف داری که بزنی باهاشباشه گلم مطمئن باش تو اولین کسی هستی که دربارت با امیر حرف می زنم.خیالت راحت راحت



ساعت0:06---15 آذر 1391

واقعا میخوای بری؟خوشبه حالت.توروخدا اگه تونستی یه گزارش واسه ماهم تهیه میکنی لطفا/؟؟؟؟؟؟از طرف من به امیر بگو طرفداراش خیییییییییییییییییییییییلی دوسش دارنو..............................همین........

 پاسخ:عزیز دلمممممم توروخدااااااا ناراحت نباش به خدا بچه ها دلم کباب می شه

باشه عزیزم اگــــه رفتم یه گزارش خییلی توپ واستون تهیه می کنم.باشه عزیزم حتما بهش میگم خوب شد گفتی بچه ها اگه پیام واسه امیر دارید حتماااااااااااااااااااا بنویسید که اگه رفتم بهش بگم.(به همراه اسم )



نگین
ساعت15:23---14 آذر 1391
خوشبه حال اون کسی که میره پاسخ:من قربونت برم عزیز دلم این جوووری گریه نکن دلم کباب می شه

گلناز
ساعت15:22---14 آذر 1391
تو میری؟

پاسخ:گلناز نیشتو ببند عشقم.امروز از صبح تا حالا دنبال کاراش بودم اگه ردیف بشه میرم.

و با یه گذارش توپ برمی گردم


الناز
ساعت15:13---14 آذر 1391
نـــــــــــــــــــــــــــــ ـه پاسخ:Akheeeeeey fadat besham azizam

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ سه شنبه 14 آذر 1391برچسب:,سـاعت 12:40 نويسنده _
яima